Garantie

Een artikel terugzenden binnen de garantietermijn.
Alle producten die u op onze site vindt vallen onder de garantie van het betreffende merk. 
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Indien een artikel defect raakt tijdens de garantieperiode dan kunt u deze aan ons retourneren. Vraag altijd eerst een retournummer aan via info@coolkidsshop.nl Geef duidelijk aan waar het om gaat en wij nemen het in behandeling.

Let op: dit is alleen geldig als de meubels nog niet gemonteerd zijn. (Uitgezonderd geboortestoeltjes, deze zijn al gemonteerd) 

Uitgesloten van garantie
Natuurlijk stellen onze leveranciers eisen aan hoe een product is behandeld als u aanspraak wilt maken op de garantie. In de volgende gevallen is een product in ieder geval uitgesloten van garantie:

  • Schade door vallen of stoten en overige van buitenaf komende oorzaken zoals zon, waterschade of schade door zand
  • Het product duidelijk is verwaarloosd dan wel onvoorzichtig of onoordeelkundig is gebruikt, behandeld en/of onderhouden

Artikel defect of beschadigd bij aflevering 
Alls een artikel bij aflevering al beschadigd of defect is, neemt u dan direct contact met ons op. Wij nemen het in behandeling en u ontvangt een nieuw exemplaar.

Voorwaarden:

  • Het product/artikel was defect/beschadigd bij ontvangst
  • Het product heeft geen gebruikssporen
  • Stuur het product aan ons terug in de originele doos of  fabrieksverpakking inclusief alles wat bij het product in de verpakking zat toen u deze heeft ontvangen. Stuur nooit een product zomaar terug. Neem altijd eerst contact met ons op!

Kosten
De kosten voor verzending naar CoolKids Shop zijn voor uw rekening.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coolkidsshop.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 24-11-2019 - We hebben een speelgoedkist besteld, een snelle levering.
    Helaas is er...  lees meer
  • 19-11-2019 - Super snelle levering. Erg tevreden met het resultaat vd badjas
    Ik...  lees meer
  • 25-08-2019 - Ik heb al verscheidene keren de badcape net naam besteld...  lees meer
Plaats een bericht
© 2015 - 2020 CoolKids Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel